Italien dag nr fem

heej! orkade inte skriva i går så kolla www.missbabs.blogg.se och läs där istellet :D men men i dag så började dagen med att vi gick upp och käka frukost och sen upp på rummet byta om till badkläder och dra till stranden :D pch där låg vi och sola och bada en stund :D och efter det så hyrde vi en trampbåt som vi trampa ut i vattnet med :D det va skojsit :D och efter det så gick vi tbx till hotellet och slöa lite och käka glass muuuuums :D sen efter ett tag lånade vi cyklar av hotellet och gick för att äta och käka pasta och bacon asss gött! sen cykla vi runt lite och kollade oss om kring och nu sitter vi på hotellet och slöar lite xD tängte lägga in lite bilder men glömde minneskortet på rummet så kolla bilder på mammas ist hejdå och god natt! :D <333

Italien dag nr tre

Heeej! sista dagen i Rom i dag :D gick upp vid halv nio tiden och käka frukost och sen slappade vi och solade vid poolen och kl 12 så stack vi och kollade på fontana di trevi och kastade mynt där i och önskade oss nåt :D efter det stack vi till tågsationen och åkte tåg till nåt stelle jag inte kommer ihåg vad det heter och böt där till ett tåg till rimini och checka in på hotellet poch det va as mysigt här :D så vi gick ut och kollade på strandn som inte är så långt härifrån och sen stack vi och käka pizza :D och det va riktigt gött! ja det va typ det så här får ni lite bilder :D

fontana di trevi

jag och syrran på tåget :D

så sdet va allt för i dag :D hejdå :D <3333

Italien dag nr 2

Heejsan!! såå idag så gick vi upp kl typ halv nio och käka frukost och lite så och efter det så skulle vi åka buss in till stan men vi var inte riktigt säkra på vilken buss vi skulle med så när bussen kom så frågade vi och jag vet inte riktigt va han sa men vi gick ut ur bussen igen men då efter ett tag var det någån i bussen som började vinka till oss att vi skulle gå in igen så vi gjorde det och så skulle hon förklara vart vi skulle och då bärjade typ tre till försöka förklara och det lev lite rörigt men det gick bra :D tur att dom var där och vinka in oss igen anars skulle vi nog inte kommit i väg så tidigt xD men sen kom vi i väg i alla fall och gick för att kolla på collosseum :D och vi fick en guid tur där och på forum romanum asså ruiner av gammla rom xD och det var intressant :D men mellan dom två turerna väntade vi ca två timmer och köpte glass.. det gick ju sådär.. jag och syrran gick och köpte tre glassar och när vi fått den sista glassen så var den första typ smält till en lite pöl D: nej men dom börja smälta direkt när vi fick dom D: det tog ca 3 min att äta dom xD men sen kom vi tbx badede vi i polen en stund och sen stack vi upp till takvåningen där det finns bubbelpool och solstolar as gött :D aja här kommer lite bilder iaf :D

utsidan på collosseum :D

jag och syrran utanför :D

insidan av collosseum :D

Forum romanum fråga mig inte vad xD

jag och syrran badar bubbelpool gött gött! :D

såå det va allt nu ska jag sooooova god natt alla! :D <333

Italien dag nr ett

Tjeena! första dagen i Italien i dag då :D började med att gå upp kl halv 9 på morgonen och göra sig i årdning och packa det sista :D sen kom pappa och hämtade oss och skjussa till flygplatsen och där käkade vi in och väntade ca en och en halv timme innan vi började gå im bord på planet och sen bar det av :D flygresan gick bra jag satt och läste mestadels och det var ganska lungt sen landade vi då skulle vi gå på en buss och åka till terminalen som va ca 50 m bort... skulle ha gått snabbare att gå xD och när vi väntar på väskorna gör mamma en lite skum sak.. hon ska försöka låsa en bubbla med tuggumi oen råkar spotta det rakt på rullbandet där väskorna ska komma.. vi dog :E   sen när vi kom fram fick vi skjuss till hotellet :D vi bor nu i ett fum med en toalett ganska fint och mysigt :D såå men vid 9 tiden så gick vi ut för att äta och följde en karta (jag hade ingen aning om vart vi gick bara hängde på xD ) men till slut så kom vi fram till en resturang där vi käka pizza :D det va gätte gott :D och det var trevligt på det stället oxå en tummen upp för det :D  så det var dag nr ett :D orkar inte lägga upp bilder är för trött men kolla mammas www.missbabs.blogg.se där kommer det finnas bilder :D hejdå och godnatt :D <333

Lördag 110716

Hejsan! har inte bloggat på ett tag.. menmen efter pip har det varit rätt så lungt xD jag var på bio med Broman, Petra och Tora och vi såg Harry Potter och den va as bra!! jag tjöt faktiskt.. hehe. men jag har fått G i matte nu jag oxå! :D tur det IG på provet men jag fick göra muntligt om det jag hade missat så nu har jag G (y. och så har syrran konfermerat sig! så grattis till henne :D. och i förrgår så åkte jag mamma och syrran till kristinehamn och träffa kusinerna, moster och mormor och morfar :D och igår kom dom hit :D då lärde jag lukas och mirjam att spela Zelda :D och det gick ju bra :D sen kolla vi på film och käka Pizza! i dag har det inte hänt så mkt men klockan är viserligen bara 12:54 xD men har typ städat och lite sånt :D ska snart packa oxå för i morgon åker vi till Italien!! är lite smått nervös men det kommer bli kul :D kommer att komma upp lite bilder under resan oxå :D men det va allat Hekdå :D <333

Pip!

har vart på pip nu i fyra dagar med Fanny Emelie och Jennifer :D det har vart grymt! första dagen så kom Tjejerna och bosatte sig hos mig :D så vid två tiden stack vi till parken :D första bandet vi kolla på var her bright skies och jag och Emelie hoppa runt som galningar i publiken! sen fick vi en kram av den as söta sångaren! :D sen kl nio började jag jobba och så jobbade jag till kl tre så då fick jag gå runt och plocka skräp och kolla på paramore och kesha lite i bakgrunden :D sen när jag kom hem och la mig så pulserade det i mina ben... då va det gött att sova :D

syrran fick bestömma kläder och frilla åt mig så såhär såg jag ut i börjag av dagen xD

här är vi utenför ingången till pip första dagen jag Emelie och Jennifer :D

andra dagen jobbade jag inte såå då var det bara att gå runt och kolla :D då var det inte någåt speciellt vi vill se så vi gick mest runt och kolla :D men kl 16:00 så kollade vi på P3 sommarsession och då spelade Veronika maggio och vi fick gratis glass och klubbor och så fick man ta kort med henne men när vi va typ framme i kön så orkade hon inte mer så vi fick ta kort med programledaren Kitty :D och kl 00:30 så kollade vi på Bob hund och Jennifer och Fanny blev helta galna då! så Jennifer ska gifta sig med honom! :D hade inte lika ont i benen den kvällen iaf :D (y
har inge bilder från dag nr ttvå så börjar direkt på dag nr tre :D

tredje dagen jobbade jag från kl två till nio så då gick jag och plocka skräp till kl åtta sen tog jag en paous och kollade på dead by april och det va GRYMT! stod näst längst fra man kunde jnappt röra sig men det var värt det!! sen fångade jag en vatten flaska som sångaren drack ur och det första som händer är att emelie stopper den i munen :E efter det stack jag till donken och käka och sen när vi kom tbx så kollade vi på the ark :D

på våg till pip dag nr 3!!

dag fyra jobbade jag inte så sprang vi bara runt :D vi var på sta först och sen vit typ fyra tiden så stack vi till festival området igen och gick runt lite :D sen kl 22:00 så kollade vi lite på Adam tensta :D sen var det maskinen och då var det FULLT med folk!! jag tror seriöst alla som va på pip va där! det va sjukt mycket folk vid scenen xD men ah efter det så spela Håkan hellström som vi kolla lite på i bakgrunden xD

jag emelie och jennifer innan sista dagen på putte :D

Jennifer och Fanny sista dagen :D

jag och Emelie inne på området sissta dagen :D

har fler bilder men det tar så lång tid att ladda upp dom så det här blir alla så hejdå :D <3

tonårslägret E45

Hejsaan!! kom hem från lägret i går och det var varit såååå kul längtar redan till nästa läger! men det bärjade med att jag kom dit på onsdagen ist fär söndag då :D när jag kom så hade dom Tailand dag tror jag xDoch det första jag gjorde med några kompisar va att gå och bada! det va sååå gött! och sen fick jag ett ordäntligt välkomnande under kvällsprogrammet för syrran gav mig en partypopper som ett välkommnande :D så första dagen va lyckad :D <3 abdra dagen va oxå lyckad började med frukost och lite olika aktiviteter och så :D och bad så klart :D vi va i vattnet ett bra tag :D men jag tror Hanna slog rekord! :D sen senare på kvällen  så var det disco! först ute men det började regna så vi gick in :D det va as kul :D men bäst va nog att säga älghög! för då kom alla och bildade hög på en då blav man ju inte lite mosad :E <3 ah det va kul :Dsen dagen efter så vaknade jag av att det ös regnade kul.. så man lev lite blöt men det slutade efter ett tag :D så det gick bra att packa ihopp alla saker till slut :D sen kom den sorjlogaste stunden av alla då man åker :( men resan hem gick bra och så :D så det blev att lyckat läger och träffat massor med nya kompisar och gammla :D och favorit sammtals ämnet: ZELDA! haha det va lite kul :D men men det va typ det ;D nu är det bara att vänta till nästa år <333 hejdå :D <3