Italien dag nr 2

Heejsan!! såå idag så gick vi upp kl typ halv nio och käka frukost och lite så och efter det så skulle vi åka buss in till stan men vi var inte riktigt säkra på vilken buss vi skulle med så när bussen kom så frågade vi och jag vet inte riktigt va han sa men vi gick ut ur bussen igen men då efter ett tag var det någån i bussen som började vinka till oss att vi skulle gå in igen så vi gjorde det och så skulle hon förklara vart vi skulle och då bärjade typ tre till försöka förklara och det lev lite rörigt men det gick bra :D tur att dom var där och vinka in oss igen anars skulle vi nog inte kommit i väg så tidigt xD men sen kom vi i väg i alla fall och gick för att kolla på collosseum :D och vi fick en guid tur där och på forum romanum asså ruiner av gammla rom xD och det var intressant :D men mellan dom två turerna väntade vi ca två timmer och köpte glass.. det gick ju sådär.. jag och syrran gick och köpte tre glassar och när vi fått den sista glassen så var den första typ smält till en lite pöl D: nej men dom börja smälta direkt när vi fick dom D: det tog ca 3 min att äta dom xD men sen kom vi tbx badede vi i polen en stund och sen stack vi upp till takvåningen där det finns bubbelpool och solstolar as gött :D aja här kommer lite bilder iaf :D


utsidan på collosseum :D


jag och syrran utanför :D


insidan av collosseum :D


Forum romanum fråga mig inte vad xD


jag och syrran badar bubbelpool gött gött! :D

såå det va allt nu ska jag sooooova god natt alla! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0