tonårslägret E45

Hejsaan!! kom hem från lägret i går och det var varit såååå kul längtar redan till nästa läger! men det bärjade med att jag kom dit på onsdagen ist fär söndag då :D när jag kom så hade dom Tailand dag tror jag xDoch det första jag gjorde med några kompisar va att gå och bada! det va sååå gött! och sen fick jag ett ordäntligt välkomnande under kvällsprogrammet för syrran gav mig en partypopper som ett välkommnande :D så första dagen va lyckad :D <3 abdra dagen va oxå lyckad började med frukost och lite olika aktiviteter och så :D och bad så klart :D vi va i vattnet ett bra tag :D men jag tror Hanna slog rekord! :D sen senare på kvällen  så var det disco! först ute men det började regna så vi gick in :D det va as kul :D men bäst va nog att säga älghög! för då kom alla och bildade hög på en då blav man ju inte lite mosad :E <3 ah det va kul :Dsen dagen efter så vaknade jag av att det ös regnade kul.. så man lev lite blöt men det slutade efter ett tag :D så det gick bra att packa ihopp alla saker till slut :D sen kom den sorjlogaste stunden av alla då man åker :( men resan hem gick bra och så :D så det blev att lyckat läger och träffat massor med nya kompisar och gammla :D och favorit sammtals ämnet: ZELDA! haha det va lite kul :D men men det va typ det ;D nu är det bara att vänta till nästa år <333 hejdå :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0