Pip!

har vart på pip nu i fyra dagar med Fanny Emelie och Jennifer :D det har vart grymt! första dagen så kom Tjejerna och bosatte sig hos mig :D så vid två tiden stack vi till parken :D första bandet vi kolla på var her bright skies och jag och Emelie hoppa runt som galningar i publiken! sen fick vi en kram av den as söta sångaren! :D sen kl nio började jag jobba och så jobbade jag till kl tre så då fick jag gå runt och plocka skräp och kolla på paramore och kesha lite i bakgrunden :D sen när jag kom hem och la mig så pulserade det i mina ben... då va det gött att sova :D 

 
syrran fick bestömma kläder och frilla åt mig så såhär såg jag ut i börjag av dagen xD

 
här är vi utenför ingången till pip första dagen jag Emelie och Jennifer :D

andra dagen jobbade jag inte såå då var det bara att gå runt och kolla :D då var det inte någåt speciellt vi vill se så vi gick mest runt och kolla :D men kl 16:00 så kollade vi på P3 sommarsession och då spelade Veronika maggio och vi fick gratis glass och klubbor och så fick man ta kort med henne men när vi va typ framme i kön så orkade hon inte mer så vi fick ta kort med programledaren Kitty :D och kl 00:30 så kollade vi på Bob hund och Jennifer och Fanny blev helta galna då! så Jennifer ska gifta sig med honom! :D hade inte lika ont i benen den kvällen iaf :D (y
har inge bilder från dag nr ttvå så börjar direkt på dag nr tre :D

tredje dagen jobbade jag från kl två till nio så då gick jag och plocka skräp till kl åtta sen tog jag en paous och kollade på dead by april och det va GRYMT! stod näst längst fra man kunde jnappt röra sig men det var värt det!! sen fångade jag en vatten flaska som sångaren drack ur och det första som händer är att emelie stopper den i munen :E efter det stack jag till donken och käka och sen när vi kom tbx så kollade vi på the ark :D


på våg till pip dag nr 3!!

dag fyra jobbade jag inte så sprang vi bara runt :D vi var på sta först och sen vit typ fyra tiden så stack vi till festival området igen och gick runt lite :D sen kl 22:00 så kollade vi lite på Adam tensta :D sen var det maskinen och då var det FULLT med folk!! jag tror seriöst alla som va på pip va där! det va sjukt mycket folk vid scenen xD men ah efter det så spela Håkan hellström som vi kolla lite på i bakgrunden xD


jag emelie och jennifer innan sista dagen på putte :D


Jennifer och Fanny sista dagen :D


jag och Emelie inne på området sissta dagen :D

har fler bilder men det tar så lång tid att ladda upp dom så det här blir alla så hejdå :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bob hund <3

2011-07-10 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0