Lördag 110716

Hejsan! har inte bloggat på ett tag.. menmen efter pip har det varit rätt så lungt xD jag var på bio med Broman, Petra och Tora och vi såg Harry Potter och den va as bra!! jag tjöt faktiskt.. hehe. men jag har fått G i matte nu jag oxå! :D tur det IG på provet men jag fick göra muntligt om det jag hade missat så nu har jag G (y. och så har syrran konfermerat sig! så grattis till henne :D. och i förrgår så åkte jag mamma och syrran till kristinehamn och träffa kusinerna, moster och mormor och morfar :D och igår kom dom hit :D då lärde jag lukas och mirjam att spela Zelda :D och det gick ju bra :D sen kolla vi på film och käka Pizza! i dag har det inte hänt så mkt men klockan är viserligen bara 12:54 xD men har typ städat och lite sånt :D ska snart packa oxå för i morgon åker vi till Italien!! är lite smått nervös men det kommer bli kul :D kommer att komma upp lite bilder under resan oxå :D men det va allat Hekdå :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0