söndag 120311

Hejsan!! har inte bloggat på länge sorry för det  heh :D men men har varit JÄTTE sjuk haft feber ont i huvet spytt och inte kul men blev frisk i tisdags så det va gött :D i skolan har det inte hänt så mkt xD och i går så drog jag broman och petra till stockholm på mmugglisträff och träffa massa andra hp fans och det va så GRYMT kul!! saknar redan alla underbara människor! först va vi ute och lekte lite olika lekar sen fick vi dela upp oss i lite olika grupper och dra och käka och det va jätter trevligt!! sen efter det så träffades vi alla igen och då gick vi in på potter party och det va så himla GRYMT! saknar redan allt och alla! men jag kommer nog träffa dom igen :D
Ja och i dag ska jag till örebro på bio vid fyra tiden oxå blev en händelserik helg det här :D men det va nog allt jag hade för i dag så hejdåå! :D <33333

Kommentarer
Postat av: Ellen (pygmepuffen @ mugglis)

Haha, kommer du i håg mig Osten? Den där jobbiga gingern som drog runt med ravenclawaren var jag, vi åt tillsammans :)

2012-04-02 @ 19:42:43
URL: http://thatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0