Tisdag 120110

Tjeeeena! första skoldagen i dag......... det va typ som vanligt har faktiskt saknat det lite.. men det är göttigare att ha lov :D jupp jupp sista delen av lovet slappade jag för det mesta :D var på bio och kollade på lejonkungen i 3D Älskar den filmen! <3  och nyår var lyckat oxå!! vi hade as kul det blev jag Fanny Broman och Elina och Elina fick årets första kram! haha men anars har det vart rätt så lungt :p här kommer lite bilder :D


nyår jag och fanny skålar! :D


våra glas :D


Fanny, Elina och jag som gör fina Naruto pouser :D


Och i dag fick jag Fleur Delacours trollstav!! och...


Neville Longbottoms!! JAG ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG! :D:D:D
på tur står Cedric Diggorys! :D:D
hehe det var allt för i dag Heeeejdå! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0