Onsdag 120118

Tjaaa!! :D skolan i dag va som vanligt började med hälsopedagogik och kollade på film där och efter det va det engelska sen lunch sen matte och sen sluta! och då tänker vi att vi ska hinna med  nästa buss som går men så klart så missar vi den........ heh.. jaja men det va inte så farligt xD den har det inte hänt nåt speciellt i dag xD är dock ovanligt uttråkad D: är nästan aldrig uttråkad.. men men. och i hår va jag med Emelie och Fanny och vi stack till örebro och hadde kul :D jaa anars är det rätt så lugnt nu ska nog sätta mig och kolla på film och käka nåt är as humgrig D: och så måste jag plugga omprov....... inte kul :(



satt och kollade igenom mina ilder och hitta den här och jag typ dör varje gång jag ser den :E
men hejdå alla :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0