Tisdag 111018

Tjaaa! :D haha kul dag i går börja med skolan som va typ som vanligt och sen efter skolan så va jag och Fanny och baka chokladbollar hemma hos mig och sen stack vi till kyrkan och där va det kul som alltid!! :D och i dag så börja det med skolan och första lektionen va lärande och utveckling sen hade vi 30 minuters matte och sen hälsopedagogik och sen lunch tror jag.. aja sen engelska då vi hade oförberätt prov som gick helt okej :D och så då fick vi ju sluta tidigare och kunde ta en timme tidigare buss :D älskar när det blir så :D aja sen hem och käka slöa spela TV spel och sitta vid datorn och sen stack jag mamma och Becca till självförsvarskursen coh lite sånt :D nu sitter jag soch slöar igen :D ja det var noga allt heeejdå :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0