Tisdag 111011

tjaaaaaa! skolan i dag var typ som vanligt började med lärande och utveckling då vi fick reda på proven... jag var en av många som fick F.. så ska göra om det xD sen hade vi matte det va som vanligt efter det hade vi helsopedagogik utan lärare hehe blev inte så mkt gjort  men men.. sen efterlängtad lunch! som var väldigt lång så då spelar man kort för att fördriva tiden :E till slut engelska då vi fick sluta 45 min tidigare och då han jag med en buss såm går en timme tidigare än den jag bukar ta på Tisdagar gööööt :D sen så när jag kom hem så popade jag popcorn satte på datorn och wiiet började webba med  Fanny och vi spelade zelda twilight princess och började en tävling om vem som kan klara ut det först! får se vem som vinner hehehe (6). sen kl 7 tog jag och mamma bussen till självförsvarskurs och det gick bra dick så hade jag GRYMT ont i knäna efter igår.. jaja men det var nog allt för i dag :D hejdå <3333

Kommentarer
Postat av: hokis

jag kommer lätt att vinna...

2011-10-11 @ 22:24:24
URL: http://kjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0