Söndag 111009

Heeeej! :D slöat typ hela dagen i dag började med att spela TV spel och sen kolla på den nyaste pairets of the carribien sen mer TV spel xD sen mer slöa.. xD men men efter att ha slöat beslöt jag och mamma att vi skulle kolla på sagan om ringen :D efter första skivan så bestämde jag mig för en paous och så akulle jag baka chokladbollar MEN såklart hade vi inge margarin så... det blev inget med det.. hehe. och nu sitte jag och Fanny och skickar roliga kommentarer från olika filmer/videos som vi sett nolife som vi är :E





jag hat tänkt på en sak jag ska tatuera in dödsrelikarna märket på mit ben men tänkte också ha en replik från filmerna men vet inte riktigt vilken bestämmer mellan:
1. från Harry Potter och fången från askaban ''Hope can be faund iven in the darkest moments only if you remember to turn the light on.''
2. från Harry potter och fenixården. ''It isn't how you'r alike it's how you'r not.''
dom två. är inte säker på om jag har stavat rätt men men xD kommentera vilken ni tycker! :D:D
det var nog allt Hejdå! :D <33333

Kommentarer
Postat av: hökis

den första va bäst :D

2011-10-10 @ 21:54:39
URL: http://kjellmans.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, jag tycker du ska ta den där kommentaren som Snape säger inne i garderoben med elixir eller vad det är. "Kanske man slinter baaaah?" Hihihi

2011-10-12 @ 11:47:16
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0