Onsdag 111026

Heeej! skolan i dag va typ som vanligt xD sen efter skolan va jag med Fanny! och vi spela TV spel och typ as garva :E sen när jag skulle följa med henne till bussen och vi sratta så vi fick ont i magen till typ saker som knappt va kul :E:E snacka om humor! aja xD men i går så va vi på bodaborg och det va as kul och jag Fanny och Emelie typ ägde :D och om vi skulle ha klarat banorna tuff tuffare tuffast så skulle alex och viktor bjudit oss på cola en hel vecka MEN vi kom bara till tuffare.. men vi är tuffast ändå :D hehe men men det va grymt kul och vi klara 7 banor :D efter det va jag HELT slut och nu har jag inte lite träningsvärk........... xD ja men det var nog allt Hejdå och godnatt! :D <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahah :E:E

2011-10-28 @ 21:04:18
URL: http://kjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0