Måndag 111010

Tjaaaaa! i dag börja dagen med skolan och första lektionen va idrott.. och då skulle vi bygga en hinderbana och sen jaga varandra.. det blir inte så bra när man drar sig på en bänk och skrapar upp knäna och sen drar sig på en madrass.. men det blev inte lika skämmigt när Fanny en lite stund senare drar sig på en rockring.. haha snacka om att vi är bra :E men men sen hade vi lunch och sen svenska och den va kul för då satt jag Fanny Alex och Viktor och lyssnade på disney låtar!! sååååå bra! hehe sen va det matte och då fick vi reda på matte proven och 20 p var godkännt och jag fick 22,5 snacka om lättnad! meeen efter matten va det historia och då kolla vi på film och det va sooft! efter skolan så stack jag coh fanny hem till mig och käka lite se hem till henne och kolla på lite roliga videos :E och sen till kyrkan! kul kul :D:D nu sitter jag hemma och ska snart sova är aaaaaas trött! såå god natt och hejdå :D <333

Kommentarer
Postat av: hökis

lyckad idrott (y)



AND LOOK! tar kladd från väggen

2011-10-10 @ 23:27:44
URL: http://kjellmans.blogg.se/
Postat av: Maria

Shit vad bra med godkänt på matteprovet! Guldstjärna till maneten :D

2011-10-12 @ 11:48:29
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0