Helgen

heej! :D gött med helg har typ slappat ganska mkt, i fredags åkte jag till pappa och då gjorde vi tacos och kollade på idol och lite sånt xD sen på lördagen så spelade jag zelda hela dagen och sen på kvällen åkte jag och pappa och köpte pizza och kolla på kung fu panda 2 :D och efter det spela jag lite mer zelda hehe :D japp och i dag har jag ovanligt nog spelat zelda och arbetat med veden lite grann xD och sen på eftermiddagen skulle jag till mamma och då tog vi med en tv som vi nu har i rummet nu (äntligen) xD sen har jag bara slöat xD i morgon ska Fanny sova hos mig och så ska vi till bodaborg med skolan och det kommer nog bbli kul :D japp men det var nog allt Hejdååå! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0