Helgen!

Heeeej! gött med helg och lov! :D va hos pappa i helgen och på fredagen fråga pappa om jag ville med på hockey och det gjorde jag och det va kul och sen när jag kom hem så slöa jag och kolla på film och lite sånt xD sen på lördagen så va det kalas och det va oxå kul :D men innan vi var där så hände det en skum grej jag pappa och syrran va på stan och skulle åka och då på parkeringen backar en bil ut typ precis framför oss och stannar där och sen märker vi att det inte sitter någon i bilen.. så det kommer någon som buttar bort bilen så vi kan köra därifrån.. skummt.. och igår kom jag hem till mamma och då stack jag till sta poch träffa Fanny och Jennifer och vi va ute lite och sen stack vi till donken och då kom Emelie och Mika och satt och prata med oss en stund :D sen efter det stack jah hem och klolla på film och käka godis med mamma och då när vi kolla på film hände versta skumma grejen D: efter typ en timme på filmen så typ la ljudet av lite och sen kom det tbx och en halv minut hörs versta smällen från dvdn och det vart typ myrornas krig men färg och sen smal det igen och lukta bränt.. versta läskit D: hehe men det va allt för i dag hejdå! :D <33


målade eb bild på hur min tatuering ska se ut (fast lite snyggare då skriver inte så snyggt xD)


Blev klar med min Hufflepuff halsduk i dag oxå så ni får en bild på den :D

Kommentarer
Postat av: hÖÖK

HAAHHHAH BILEN :E

2011-11-01 @ 00:04:12
URL: http://kjellmans.blogg.se/
Postat av: barbro

Haha.. ja det var läskigt.. dvdspelaren ligger fortfarande på balkongen :D

2011-11-25 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0