Måndag 111114

tjennnnna! vanlig dag i skola i dag och efter skolan va jag med fanny och vi stack till ktrkan och hade kul!!! jaa.. sen har det inte hänt så mkt i dag xD och i helgen hade vi filmkväll och det va kul som vanligt och vi kolla mest på thrilers (stavning..) resten av helgen så gjorde jag inte ett skit...rätt gött faktiskt att ta det lite lugnt :D ovh i morgon så är det öppet hus på skolan och jag och fanny ska hjälpa till där så då drar jag och fanny och käkar pizza efter skolan gööööött xD och sen på torsdag så blire stockholm!! :D tror det kommer bli riktigt kul faktiskt :D


och nu tjatar jag om mina tatueringar igen hehe.. men har lite ångest så viken ab dom är ''varianterna ska jag ha?'' fast lite mindre typ snett och så xD
men det va allt för i daaaaag heeejdå! :D <33

Kommentarer
Postat av: fanny

första XD

2011-11-15 @ 22:02:11
URL: http://kjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0