Tisdag 111122

tjaaaa! har inte bloggat på länge och det har hänt en mass kul sen sist :D har varit i Stockholm med skolan och det började med att vi hoppa på bussen på busstation åkte i ca 5 minuter stannade på ett bussgarage för att bussen va trasig så den skulle fixas så vi fick stå där i ca 2 timmar... inte så jätte kul .. men sen kom i iaf i väg (snacka om att det va gött att sova på bussen xD) jaja det första vi gjorde va att få på armé museét och efter det så stack vi till stan och skulle shoppa och jag och Fanny gick typ lite vilse... :E men vi hitta ut igen :D men men efter några timmar shopping så skulle vi gå på musikalen romeo och julia och den va Grymt bra! :D och sen kom vi hem runt ett tiden på natten och va lediga på fredagen :D OCH på frdagen så hände nåt as gryyyymt! JAG FICK MITT NYA ZELDA! så det blev typ att nörda zelda ela helgen :D! och så resten av veckan har typ vart som vanligt :D japp det var nog allt för i dag :D Hej Då! :D <3333333


jag gjorde en bild oxå eller ja la till texten xD

Kommentarer
Postat av: barbro

Sen fick ni Zelda hos pappa med ju :D

2011-11-25 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0