Tisdag 110531


Tjee! skolan i dag det va typ som vanligt xD dock va det bara jag och Kristina som va på spanskalektionen för alla andra i åran grupp va utomlans eller hade sljöd xD efter skolan stck jag hem och det va AS varmt på bussen vi typ dog.. sen när jag skulle ut till ica så va det as fin väder varmt och soligt och så. MEN när jag ska ut och gå hem igen så ös regnar det och oskar och jag blir as blöt och möter elin på vägen som är på väg hem till sig.. versat fale.. seeen kom jag hem och vattnet droppade.. så efter en stund kom pappa och hade med sig min kamera!!!!!! och sen när jag ska sitta vid datorn så funkar inte internet pga oskan!! inte ok!! så jag får vänta as länge och både telefon och tvn va döda D: tur att jag har heros på datorn! menmen xD har sovmorgon till hal 11 i morgon då gött det iaf även fast vi skulle ha till fem i 12 (jag är fortfarande ARG på det!) aja men ät kommer lite bilder jag tog med kameran! :DD

 
jag lite ego xD


min älskade svampis tröja! :D:D

Kommentarer
Postat av: Maria

Svampbob är guld!!! Nu har jag köpt båda "The shining" filmerna. Vi ser dom om några veckor, om du vågar hehe ;-p

2011-06-01 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0