Torsdag 110505

Heeej! jahaja i dag så fyller jag 16 då :D dagen började med att jag vaknade till sång och fick frudkost på sängen men åt typ bara halva mackan xD sen till skolan och ha np i matte... det gick inte så där super bra men får hoppas på G.. seeeeen va det svanska och engelska tror jag och så fick vi reda på vilket betyg vi fick på np i kemi och jag fick så klart IG... såååå starten va kanske inte den bästa men sen blev det bättre fär jag fick VG på grupparbetet i so!!! :D:D och på slöjden så skratta jag och Emelie sönder!! :E sen blev det teater och man blir ju alltid glad av det!! ;DD ah och deyt slutade halv 9 då stack jag hem och fick min present och det va pengar till en kamera!! ooch så fick jag ett fint armband och godis av Alice (min fruu) ocg så fick jag örhängen av Leffo! och sååå fick jag marsipan tårta och smultron cider muuums! sååå det blev en lyckad dag iaf! :D men Hejdå :D <333  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0