Tisdag 110524

Tjaa! Skolan i dag börja med evet då jag skulle plugga till matteprov men jag slog inte ens upp boken.. xD sen hade vi typ 15 min musik sen kom det en som skulle prata om konsentrationsläger och lite sånt det va intressant xD sen efter det va det svenska och sen lunch sen matte prov och det gick ju bra.. eller inte.. sen va det språk och sen sluta jag  och då åkte jag och Fanny till stan en liten stund sen stack hon tbx till sandviken xD då va jag på stan och köpte skin till datorn och så skulle jag och syrran sätta på det när jag kom hem och det va as svårt :E fan va vi garva :E sååå men nu slka jag inte skriva mer såå hejdå :D <333


baksidan på min dator :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0