Tisdag 110503

Tjaa! skolan i dag... vilken dag då! börjar dagen med Evet och då sitter vi typ och pratar det va ganska soft sen musik och tröna på uppspelningsprovet gick sådär eftersom jag SUGER på gitarr :@ sen so men våran so lärare hade prov med andra klasser så vi fick sitta i biblan och plugga till provet det va soft xD och nu kommer det värsta... muntligt nationella prov i matte.. det va så sjukt hemskt!! usch! jag fatta ingenting! det mest inteligenta jag sa va: ah... och sen efter det till svenska och kolla på film och då blire snöstorm ute... men efter det äntligen lunch! efter lunchen matte.. efter det språk och vi fick reda på våra spanska prov då och jag fig stort fett IG fick 19 poeng och G va typ 75 inte bra menmen det är bara att göra omprv då xD sen av skolan äntligen slut! :D:D:D och då stack jag och Fanny till stan och det som gjorde min dag va inna på donken när vi satt och blåste skräp på våran bricka men sugrör :E och folk ty glodde :E haha tack för dagen iaf Fanny! :D <33 men nu ska jag kolla på lost hejdå :D <33333

Kommentarer
Postat av: fanny

AHAHAH så jävla kul :EEE



tack själv:D<33

2011-05-03 @ 22:43:54
URL: http://kjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0