Måndag 110502

Heeej :D började dagen med att gå upp och jag gick faktist upp tidigere än vanligt (Y) xD och jag tog moppen till skolan och hämtade fröman på morgonen xD skolan va typ som vanligt :D och efter skolan åkte jag hem och pluggade so och satt vid datorn och den smsade Elin och vi stack ut och åte lite moppe tillsamans men det va AS kallt trodde jag skulle dö.... och när jag skulle hem så stog det värsta folksammlingen och blokerade hela vägen så jag av tvungen att at en omväg :O men sen kom jag hem och kollade på strgate atlantis med syrran och mamma och sen toga jag en låååång dusch för jag va as kall...... men nu ska jag kolla på lost Hejdå :D <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0