Löedag 110507

Hejhej! toppendagar i går och i dag!! igår va det skolan som vanligt efter det stack jag hem till Fanny och vi hade kul :D sen runt fyra tiden stack vi till Elin och förberädde oss för filmkväll så vi käkade donken som jag Fanny och Elin hämtat på moppe och det va ju lite pinsamt.. xD och filmkvällen va as lyckad! kollade först på draktränaren sen på the grudge 1 och 2 versta kul när vi skrek :E  sen kollade vi på megamind sen somnade jag :E och typ Partade med Petra när jag halvsåv så kommer knappt ihåg :E men den i dag då så stack jag hem vid kl1 eller nåt på moppen som typ doh när jag va vid kulturskolan och vägrade starta sen... så jag fick släpa den hela vägen hem och den är inte lätt... men typ vid bion så kom Fillan och Leffe och hjälpte mig! xD men det va as pinsamt.. sen va vi lite på stan och träffade Emelie och Mika och sen stack jag hem och nu sitter jag och typ slöar xD och ett STORT grattis till Alice som blir 16 i dag! ;D <33 men nu ska jag inte skriva mer Hejdå :D <33

Kommentarer
Postat av: alice taaaaaxen ;)

hehe läser igenom din blogg nu :D

HAHA partade eller menar du pratade du me petra?XD

ooch tack (a)<333333333

2011-05-21 @ 19:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0