Helgen!

Heej!! har inte skrivit på hela helgen så gör det nu xD
 
Fredag
 i fredags var jag ledig från skolan för att repa till teater och sen kl 19 hade vi teater prämiär och det gick as bra vi va fan bääääst!! och det va typ as mkt folk! tror det va fullsatt :D:D och direkt efter det så va det kalas så jag kom hem typ vid tolv tiden.. XD och va as trött så jag somna nästan direkt när jag gick och la mig xD

 Lördag
 på lördagen va jag uppe vid halv nio tiden för jag skulle va på kungsteatern kvart i tio och sen kl 11 skulle vi spela upp det gick oxå bra men vi faila en gång men det blev räddat as snyggt!! sen efter det så stack jag hem och gjord mig i årdning och gick och kollade på teatern ''askungen'' den va bra :D sen va det teaterfestivalen som va as kul vi lysnade på musik och dansade på scen och va typ almänt hyper xD och vid halv 12 tiden så gick jag hem och kollade på slutet av eurovision med mamma och Maria och sen kl typ halv ett så gick jag och la mig xD

Söndag
 i morse gick jag upp ganska tidigt för att jag, mamma, Maria, syrran och pappa skulle handla grejer till mitt kalas som va kul vi käka glass men maränger jordgubbar grädde strösel och nougat sås as gött, sen efter det så åkte vi hem och käka kött och pomes muuums :P sen satt vi och kollade på film och hade kul sen ganska nyss så åkte Maria hem och nu sitter jag och halvsover framför daorn.. xD men det har vart en as lyckad helg iaf men det va allt hejdå! :D <333

Kommentarer
Postat av: johanna.

Vi är fan bäst ;)

2011-05-15 @ 23:28:47
URL: http://sunlightfading.devote.se
Postat av: Anonym

Hej maneten! Det var kul att ses i helgen :-)

2011-05-16 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0