Fredag 110520

Heej! skolan i dag fick reda på att jag har omprov i biologi... och så blev jag kar med mott so arbete xD fortare än vad jag brukar vara xD den efter skolan så stack jag,Elin och Fanny till stan och då hämtade vi min skolavslutningsklänning och sen stack vi till busstation och mötte Rasmus sen stack vi till Donken och käka glass och pomes mmmmm :D sen stack kag hem och slöa lite sen Dans och det va kul! efter det va det tonår mrn det va bara jag som kom så det blev inställt xD sååå nu är jag själv hemma till typ kl 1 i natt o.O läääskit... menmen får se vad jag hittar på nu då xD men ska inte skriva mer nu Hejdå :D <33


min nya klänning :D:D

Kommentarer
Postat av: Maria

Supersnygg klänning ju! Fusk :)

2011-05-21 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0