Skolavslutning 110614

Hejsan! skolavslutningen va as lyckad! efter den så skulle vi äta ,ed klassen och det va oxå kul :D sen va jag med Fanny, Fanny, Jennifer, Broman,Petra och Emelie! och vi va på strandfesten och sen typ 3 timmar på donken xD men det va as kul! :D sen vid 12 tiden så kom jag, Petra, Fanny och Broman hem till Broman och såv där kul kul! me hennes katt atakerade min fötter! D: aja men här kommer lite bilder! :D


min present från Emelies mamma :D

klassen får betyg :D


jag alice och jenny efter :D <3


jag och Fanny efter! :D <3


Hela bästa 9A <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till examen maneten!!!! Du är så duktig som orkat med hela högstadiet :)

2011-06-15 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0