Söndag 110626

Heej! har inte bloggat på ett tag så tar alla dagarna kort xD onsdags va jag med Jennifer och va va utr på stan och typ bara va xD och sen på torsdagen stack jag och mamma till Maria och kolla på film och käka godis :D och såv där och på torsdagen så käka vi jordgubbar och kolla på mer film :D och efter ett tag tov vi bussen hem och då hoppa jag av i sandviken och träffa Fanny och vi stack hem till mig och kolla film och spela tv spel :D sen sov hon hos mig :D sen när hon åkt hem så har jag bra slöat xD gött! längtar tills på Onsdag för då ska jag på läääääger :D skulle åka i dag igentligem men ska ha prov på tisdag och onsdag så får åka på onsdag ist ... xD men men nu ska jag siva  hejdå! :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0