Söndag 110605

Heeej! sov längre än vanligt i morse! men efter ett tag så kom jag upp xD då satte jag mig vid datorn en stund och plugga lite... sen så duschade jag lite snabbt och efter det så käka jag frukost! :D sen skulle jag och syrran städa lite i rummet och sånt! sen stack ja till pappa och då grilla vi lite AS gött! och jag baka kladdkaka! :D sen satt jag ute på studsmattan och och lyssna på musik opch sola gööött! efter det så gick jag in och kolla på film och köka kladdkaka mmmums! efter filmen så slöade jag lite mer och kollade på ett avsnitt heros! ah och nu ska jag nog kolla på ett till avsnitt snart xD och sen sova men här kommer lite bilder oxå Hejdå!! :D <33


träffade finaste hunden i dag! :D


och slöaste katten! :D


jag ute på studsmattan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0