Onsdag 110601

Tja! idag va jag i skolan och hade sovmorgon! gött! första lektionen som var på våran holtimme var sååå onödiv -.- vi satt i ett klassrum utan någon lärare och ingen gjorde ett skit -.- kunde lika gjärna fått sova då -.- jaja men efter det va det lunch och sen mentorstid och sen svenska och det blev ingen engelska för vi dkulle till badhuset på idrotten xD där ade vi simprov först och jag va as seg... först va jag ca två m från den framför sen blev avståndet längre och lngre till det va as långt emelan och dom bakom lixom simma om mig D: sen hade vi livräddning och det va kul :D sen stack ja till sandviken och väntade på fanny som klippte sig xD sen stack vi till stan och träffa Elin och Rasmus och vi typ atck yill donken och käka och sen skulle elin hem då stack vi andra hem till Fanny och spela super smash och det va as kul :E efter en stund stack vi till coop och köpte dricka och ostbollar mmmm. sen kl 20 över 9 så skulle jag till bussen som gick 20 i 10 xD men när jag ca två minuter ifrån hålplatsen så ser jag bussen komma! och jag försöker springa men det var för sent! och nästa buss gick 22:55 så jag fick GÅ hem inte kul det va as jobbig och jag hade ingen känsel kvar i benen D: och dagens kommentar: *vi spelar super smash Fanny: NEJ nej nej! ta inte mig! Ta Rasmus!!'' :E jag typ dog :E jaja men det va nog allt ;D Hejdå :D <33 

lite bilder :D


jag och fanny inne på ica :D


våra skuggor när vi väntar på bussen :D


jag och Fanny väntar på bussen :D


busstiden vi ska med 17 09 :E


hemma hos Fanny xD


Kommentarer
Postat av: hökis

AHAHHAH kommentaren :E



<3<3<3<3<3

2011-06-03 @ 23:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0