Måndag 110613

Tjaa! vaknade i more och kom  på att jag har inte en aning om när jag bärjar.. så jag trodde på kl 9 men det va halv 9... me jag va inte den ända som va sen iaf XD meeen det va arbtslagets dag i dag så vi va ute och gjorde olika stationer och grilla hamburgare gött gött aja sen så skulle vi typ kolla på några som åkte cross och det va kallt ute så jag Fanny och Elina trängdes under en filt som vi döpte till filtis :D sen efter det va det prisutdelning och det va en grupp från min klass som vann (Y) men men efter det så sluta vi och då va jag Jennifer och Fanny på stan och det va kul :D me sen stack jag hem och målade lösnaglarna och sen kom mamma och färgade mitt hår! mörkbrunt och medans jag väntade på att sölja ur det så vaxade jag benen... inte bra.. det gjorde onte så on som jag trodde att dra bort dom men efter.. mina ben var RÖDA OCH PRIKIGA!! det sved :( men men :D nu ska jag kolla på heros och så :D längtar tills i morgon efter det är grundskolan avklarad! :D:D:D aja hejdå! :D <33


mina naglar och mitt nya hår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0