Fredag 110610

Tjaa! skolan i dag näst sista dagen och vi har typ bara städat skopen och klassrumen xD och så var det fotbolsmatch mellan lärare och elever xD eleverna vann :D aja efter det tog jag Fanny och Emelie bussen till stan och stack till näset för att bada xD men jag banga ur för det blev as kallt D: så Fanny och Emelie bada xD MEN! då kom det  två randoms och börja prata med oss och dom fick för sig att butta i mig med kläderna på! Jag blev AS blöt! :( och kall! och så ick jag en flis i foten! den gjorde AS ont! :C men så då fick jag iaf gå hem blöt och kall... men då såg jag as många student vagnar och det va folk Överallt och massa bilar så man kunde knappt komma fram! D: men aja Grattis till alla som tagit studenten iaf :D men sen kom jag hem efter ett tag iaf :D och då slöa jag och försökde få ut flisen... det tog as lång tid och gjorde jätte ont! men på Tisdag så är det skolavslutning!! längtar! men det kommer bli lite sorglit..men men xD nu är jag hos pappa och vi har käkat prinsses bakelser muuums :D men nu funderar jag på om jag ska kolla på ett avsnitt heros snart :D så ses Hejdå! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0