Fredag 110603

Tja! Gött med sovmorgon i dag!! gick upp runt 12 tiden och käka frukost och duscha sen stack jag till stan och träffa Alice och vi köpte mjukglass och satt i solen och typ snacka xD och efter ett tag så gick vi till stranden och bada fötterna och satt i sanden :D sen skulle vi till ica och köpa dricka och då tror jag vi tog en lite omväg.. MEN vi kom fram till slut iaf xD sen stack vi ner till stan igen och på vägen såg vi Fanny, Linn och Rasmus på andra sidan vägen! (y) xD aja men sen så satt vi på en bänk och drack dricka och sen kome hennes buss och jag gick hem och åt xD sen har jag bara suttit och slöat ar lite ont i huvet :( men nu kommer dagens kommentar: *jag och alice sitter på bänken och pratar, jag tappa min mobil som går i två delar* jag: NEJ! MOBILIS! Alice:*asgarv* hahahah detb lät lite fale :E ah men det va allt för i dag hejdå :D <33


Kommentarer
Postat av: aalle :D

HAHAHHA de lät sjukt kul! :D

och sjukt kul dag vi hade!:)<33333

2011-06-04 @ 00:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0