Torsdag 111229

Tjaaaa! :D såååå sen senast jag skrev har det varit julavslutning oc det var kul :D och så har det ju varit julafton :D på jul var jag hos farfar och firade och det blev god mat godis och julklappar :D och då fick jag alla harry potter böckerna på engelska och the tales of beedle the bard :D och så fick jag kläder pengar smycken och lite sånt :D ja det vart en lyckad jul trodde aldrig att jag skulle sluta vara mätt.. hehe :D ja och den dagen efter så åkte jag till mormor och morfar och träffade kusiner och firade lite ju där :D då fick jag en box med alla harry potter filmerna och smink och parfym en cool läslampa och det vart oxå lyckat med god mat godis och efterrät :D hehe happ och jag har under senaste dagarna träffat Fanny Emelie och Jennifer haft filmkväll med broman och petra och vart på stan och köpt en tröja hårfärg och lösnaglar :D ja och i dag har jag knappt gott upp ur sängen kommer bli en slö  dag i dag :D och någon gång nästa vecka ska jag mamma och becca till kristinehamn och kolla  på katter för vi kanske ska köpa katt igen :D det blir spännande :D och så ska jag fira nyår med Broman Petra och Fanny :D kommer bli kul :D men men det var nog allt för i dag hejdå :D <3333


är så lycklig <3 ( syns inte så bra men det är min The Tales Of Beedle The Bard bok :D )

Kommentarer
Postat av: barbro

Härligt att du är så nöjd med julveckan gumman. Kram från mamma <3

2011-12-29 @ 16:12:35
Postat av: fanny/

nyår kommer äga !! :DDDDDDDDDD



2011-12-29 @ 17:56:27
URL: http://kjellmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0