Onsdag 111214

Tjaaa! har varit lite dålig på att blogga på senaste tiden xD men men bättre sent än aldrig :D såååå har inte hänt så mkt på senaste tiden har för det mästa slöat xD är jätte trött hele tiden :O och så har vi haft ett Harry Potter maraton Jag, Fanny, Emelie, Alexander och Olle det va kuul :D han kolla på fem filmer innan jag sommna :D men kan stålt säga att jag inte var först :D hehe ja och så har jag jul handlat och har lykats käpa EN hel julklapp.. heh.. jaja ska snart ut och handla igen :D och kan säga att jag fick E på matte provet vilken lättnad! vat till och med två poäng från D! *stolt* hehe ja det var nog allt för i dag ska försöka att vara lite mer aktiv nu hehe Hejdå :D <333

Kommentarer
Postat av: barbro

Bra att du fixade matten :D

2011-12-14 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0