Första skolveckan

Tjaa! jahopp nu har man börjat skolan då... det verkar helt okej xD första dagen så va dt ganska lungt vi sammlades först i aulan och sen delades vi upp klass vis och fick massa information och sånt xD och sen fick vi dra hem :D då va jag på stan med Fanny, Emelie och Fillan och sen efter det stack jag hem och slöa xD jaja dag nr två var inte lika lugn då skulla vi ha fetaste utedagen med alla från bf och göra lite grejer och lära känna varandra lite bättre och sånt :D meeeen dt jobbiga med det hela var att vi skulle ju inte gå någon kort strecka uta as långt! vi gick i minst 45 minuter innan vi va ftamme på stället vi skulle va! D: det va lite jobbigt.. och sen tbx då.. men men efter det så tog jag bussen hem och slängde mig i soffan och vila en stund och sen ner till stan och köpa present till min kusin som fylde år och åka på kalas :D. sen dag nr 3 så hade vi vanliga lektioner och det ve helt okej meeen sista lektionenskulle vi va ute och då just när vi gick ut så började det regna... så klart snacka om att va blöta... gött till marknaden då vart man ju ennu mer blöt... genom frusen D: sp då va det gött att komma hem xD ja det va nog det såå heeej då :D <333

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej maneten! Saknar dina blogginlägg! Hoppas du har det bra på gymnasiet :)

2011-09-06 @ 15:47:53
URL: http://gomorronsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0