Onsdag 110406

Hejhej i dag har jag varig i stockholm med skolan det va kul, först satt vi på en 3 timmars bussresa och sen stannade bussen vi naturhistoriska museet :D där gick jag och Fanny runt och kollade :D sen åkte vi till stan där jag och Fanny gick runt och jag hitta en skjorta :p sen åt vi på bk med Emelie och andra Fanny :D och sen gick vi runt på stan det va kul och jag hitta två tröjor då :D. sen klockan 5 åkte bussen hem och det va en as kul resa vi typ dog av skratt :E och Alice drog dagens kommentarer ''Vet ni hur mycket vatten det är i gurka?'' ''åh kan vi byta påse jag älskar din påse'' ''ÅH kolla indianhyddan!'' HAHA :E och här kommer lite bilder :D 


jag och fanny på väg till stockholm :D (lite suddiag bilder ..xD)


glada tjejer äntligen framme i stockholm :D


lika glada här :D


inne på museet Fanny och en dino :D


HAHA den skrämmde slag på Fanny :E


Fanny på stan :D


jag på stan xD


hemresan Kristina och Alice :D


Fanny, kristina och Alice på hemvägen :D


Jag och Fanny :D


Jag och Alice :D


 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Schyssta bilder :) Dinosaurierna måste ha varit det bästa på hela resan ;P

2011-04-06 @ 21:28:51
Postat av: alice taaaaaxen ;)

HAHAHAHA :$, vi hade så sjuuuuukt kul!!:D

jag är alltid lika snygg (a)

du får skicka bilder sen :D <3<3<3

2011-04-06 @ 22:09:45
Postat av: Anonym

mamma: ja då xD



alice: haha klar du är :D okej det kan jag! :D <33333

2011-04-06 @ 22:33:15
Postat av: Anonym

mamma: ja då xD



alice: haha klar du är :D okej det kan jag! :D <33333

2011-04-06 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0