Tisdag 110426

Tjaa! första dagen i skolan då... börjar dagen med evet då satt jag, Leffe, Emelie, Petra och Fröman och skulle plugga på musikprovet men det blev mäst prat på lektionen xD sen hade vi musikprov och det gick ap dåligt!!! jaja sen hade vi so så gick vi igenom frågor om andra världskriget och det gick ganska fort xD sen va det svenska och då kollade vi på film och det va ganska soft xD sen lunch och sen matte och språk xD och efter skolan stack jag, Emelie, Jennifer, Laffe och Fillan till sta jag och Jennifer tog bussen och som andra cykla xD och jag och Jennifer fick typ vnta 1234567898743456788765 är på att dom skulle komma... och det hela slutade med att Emelie och Leffe drog sig på cykeln så medans dom stack till donken så gick jag och köpte lila linser och sen stack jag oxå till donken xD sen efter en stun så stack Leffe och Emelie hem och då blev det bara jag Jennifer och Fillan kvar och vi typ stack till ica maxi och sen stack dom hem xD och nu sitter jag hemma och har ont i fötterna... jaja men det va nog allat för i dag :D Hejdå! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0