Söndag 110417

Tja! i dag vaknade jag runt halv 11 tiden och då gick jag upp och kökade frukost xD efter det sp spelade jag wii med lillkusin Lukas xD han typ ägde ut mig på det såelet då efter ett tag gav jag upp och så fick Mirjam ta över xD sen var det underhollande att kolla på när mamma och moster började spela :E då gick det nog bättre för mig xD sen drog jag ut på en cykeltur med kusinerna och det va ett tag sen jag cykla och i dag blev jag påmind om hur sjukt omt det gör att dra sig på cykel... jaja men sen kom vi tbx och käka sen tog vi det lite lungt och sånt xD och så höll jag i Lukas söta hamster Jasper :D dagens kommentar då gjord av moster: ''jag ska nog gå och ta en koF kaffe'' :E men nu ska jag sova Godnatt :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0