Fredag 110422

Hejjj! i dag har vart rätt soft xD gick upp ganska sent gött! sen satt jag lite vid datorn och sen kollade jag på lost med mamma xD sen typ kollade jag på  det sista avsnittet av vampire diaries som jag hade på datorn måste skaffa hem rästen av avsnitten!!!! sen smsade jag med Jennifer som kom till stan sen xD och Fanny skulle ha vart med men hon dissa... men vii hade kul utan henne (y) xD haha och dagens kommentar gjord av en random person på stan typ versta lilla ungen kommer och börjar gå med mig och Jennifer och han ba: ''hejdå nu ska jag gå och dricka öl'' vi typ dog :E men nu är jag hemma och ska kolla på mer lost ovanligt nog xD såååå Hejdå! :D <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0