Fredag 110415

tjaaaaa! fredag och lov i dag!! gött! skolan i dag börja med evet då jag och Fanny har matte men då jobbade vi so ist för att gör klart våran redovisning. efter det hade vi engelska och kollade vi på film sen biologi och då kollade vi oxå på film xD sen so då jag och Fanny had redovisning INTE kul... jaja sen efter skolan så stack jag hem men jag hade inge nycklar så fick typ vänta 2 timmar på att mamma skulle komma med nycklar.. efetr det stack jag till tivolit det va as kul! :D speciellt att åka batman! HAHA andra gången trodde jag den fastna :E åker till söderhamn i morgon oxå kulkul! :D
dagens kommentar då gjord av mig och Fanny i batman:
*åker batman fastnar uppochner en stund*
jag: FANNY VIA HAR FASTNAT! VI SITTER FAST VI SITTER FAST!
Fanny: nej vi är inte fast. *as lugn* *sen åker vi ner*
:E men det va allt för i dag Hejdå ;D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0