Fredag 110408

hejhej :D i dag hade vi np i engelska igen fast läs och hörförsåelse, som gick helt ok xD så jag va i skolan kl 8 på en ganska onödig lektion i en hal timme.. sen kl 9 började provet läsförståelse till kl halv 11 sen en halvtimmes rast och sen hörförståelse till kl 12 sen lunch och sen sluta! :D då stack jag med Broman hem och hon hjälpte mig att fixa  lite med bloggen som ni kanske se xD sen kollade vi lite på TV och jag tröffa hennes katt Hedwig!! sen kl 20 i 4 tog jag bussen till stan och gick på dans en timme :D sen blire tonår i kväll kommer oxå bli kul :D
HAHA och får inte glömma dagens kommentar:
jag: kolla gardinen!
Fanny: gerej det är ju synd om den!
:EE men det var allt  för i dag hejdå :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0